Sapphire’den İstanbul Manzaraları

Bugün İstanbul Sapphire‘deki seyir terasına çıktım. Gerçekten çok güzel olmuş. İstanbul’a yakışır güzellikte. Keşke daha önce yapılsaymış dedirtti. Zamanıyla Chicago’daki Willis Tower’a çıkmıştım.  En az orası kadar etkilendim. İstanbul’la gurur duydum.

Sapphire’deki seyir terasıyla ilgili en ilginç detay üstünün tamamen açık olmasıydı. 54. katta Sky Ride ve yine ustu acik kafe var. 56. yani son kata çıkmanıza da izin veriyorlar. Bu katta manzaranın tadını sonuna kadar çıkarıyorsunuz. Bu kat bildiğimiz teras. Manzarayı kısıtlayan bir cam veya başka bir engel yok.

Bir sürü fotoğraf çektim. Şimdilik birkaç tane seçtim ve buraya koyuyorum. Bu arada WordPress’de bir fotogaleri oluşturmak çok zormuş. Bunun farkına vardım bugün. O yüzden şimdilik galeri yok.

Fotoğrafların bazıları cidden çok hoşuma gitti. Photoshop ile biraz daha enhance ettikten sonra paylaşacağım.

Bir ara da gece fotoğrafları çekmek için tekrar gitmeyi düşünüyorum. Tripod’um da var. Birinin bana eşlik etmesi gerekiyor ama.

Yine de fotoğrafların üstüne tıklarsanız büyük hallerini görebilirsiniz.

Sapphire’den İstanbul Manzaraları” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

